Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Jak rozgecic olej w dieslu

22 Odpowiedzi, 23567 Wyświetleń

barbie

  2010-01-23, 07:45:28
Top użytkownik
#1
na dużą metalową łopatę nawrzucaj zaoliwionych szmat podpal je i wsuń łopatę pod silnik .To stary syberyjski sposób .ja osobiście trzymam samochód w garażu.
  • Odpowiedz

mg

  2010-01-23, 08:34:01
Top użytkownik
#2
Barbie!, to doskonały sposób na niszczenie konkurencji poprzez - samospalenie. :lol:
Genialne!.
W maluchu stosowałem małą elektryczną płyte grzejną, dociskałem ją do miski olejowej. Poranny odpał Smile

mOżE NIE nA tEMaT aLe bliSkO : http://www.youtube.com/watch?v=yoxs0ELG0mA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-01-23, 09:13:28 przez mg.)
  • Odpowiedz

Artic

  2010-01-23, 09:43:26
Zaawansowany użytkownik
#3
stare copelandy miały grzałki które dociskało sie od dołu do pokrywy też może być skuteczne
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-23, 13:09:29
Top użytkownik
#4
Masz za gesty olej.Nawet przy -30 nie powinno być tak aby rozrusznik nie zakręcił.Druga sprawa przy odpalaniu wcisnij kilka razy sprzegło przed przekreceniem kluczyka oraz przy starcie trzymaj wciśniete sprzegło.Wtedy odłączasz skrzynie od silnika i rozrusznkowi jest łatwiej
  • Odpowiedz

tommatiz

  2010-01-23, 13:15:32
Moderator
#5
Jak już odpalisz i olej się nagrzeje to od razu zmień na lepszy bardziej lepki który nie będzie gęstniał tak bardzo. Ja stosuję MOBIL 1 5w50 Full Syntetyk ale mam diesla z przebiegiem dopiero 150 tyś ale odpalanie przy tych tempeaturach jest absolutnie nie problematyczne. Olej ma duże znaczenie. Pzdr .P.S. Tak jak ktoś pisał małe ognisko pod silnikiem Smile pzdr
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-23, 16:28:04
Top użytkownik
#6
Właśnie dzisiaj miałem takie zdarzenie.Stary kierowca radził właścicielce ww golfa aby zapalona szmate wsadziła w filtr powietrza.A kobiecina miała spalone świece żarowe . Facet jeździ starym jelczem ,gdzie takie metody kiedys się stosowało
  • Odpowiedz

CHŁODnick

  2010-01-23, 23:42:12
Użytkownik
#7
Podstawa to nieuszkodzone świece żarowe, kwestia sprawnego akumulatora też jest nie do przemilczenia. Sprawny akumulator w temperaturze -10 traci połowę pojemności, dlatego OPEL stosuje ocieplenie, które w codziennej eksploatacji zdaje egzamin. Pozdrawiam.
Profesjonalne strzyżenie owiec, naprawa bojlerów, destylatorów i kalkulatorów.
  • Odpowiedz

awax

  2010-01-24, 11:49:34
Top użytkownik
#8
Można zlewać ojej wieczorkiem i rano po podgrzaniu we frytkownicy zalać autko gorącym :Smile)
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-24, 12:25:05
Top użytkownik
#9
r11 napisał(a):
Tadeusz4321 napisał(a):Masz za gesty olej.Nawet przy -30 nie powinno być tak aby rozrusznik nie zakręcił.Druga sprawa przy odpalaniu wcisnij kilka razy sprzegło przed przekreceniem kluczyka oraz przy starcie trzymaj wciśniete sprzegło.Wtedy odłączasz skrzynie od silnika i rozrusznkowi jest łatwiej
Rada dobra.Ale sprzęgło wystarczy wcisnąć jeden raz. Tadeusz chyba też sprzęgło rozprzęgli.A może kilkadziesiąt razy nacisnąć? Jestem ciekaw efektu końcowego.
Przy mrozach zdarza sie ,że łożysko sprzęgła trudno przesuwa sie po wałku.Stąd rada aby przed uruchomieniem nacisąć kilka razy.Miałem przypadek,że tak przymarzło łolzysko do wałka,ze nie można było wcisnąć sprzęgła,a jak już się wcisło to zostało na dole(Reault Twingo).I nie bąź złośliwy
  • Odpowiedz

Artic

  2010-01-24, 12:38:48
Zaawansowany użytkownik
#10
w audinkach też aku jest w ciepłym trzymane Big Grin cały dzień szukałem w niej aku Big Grin a się okazało że jest pod tylnym siedzeniem zapakowane w kubraczek.

pozdrawiam
Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek .... A prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. Arystoteles
  • Odpowiedz

barbie

  2010-01-25, 15:33:47
Top użytkownik
#11
seniorbiovital-nie pal ogniska pod Doblo,bo w tym aucie jest osłona silnika z łatwopalnego tworzywa .
  • Odpowiedz

mg

  2010-01-25, 15:47:00
Top użytkownik
#12
Ale koledze patusX radziłeś zapalić ognisko choć nie wiedziałeś jaki to samochód.
To był chwyt poniżej pasa Big Grin Czyżby konkurencja?.
  • Odpowiedz

barbie

  2010-01-25, 16:57:04
Top użytkownik
#13
w firmie kolegi mają same mercedesy-są one trudnopalne.Życzę koledze aby jego firma po połączeniu z VBW wypłynęła na szerokie wody.
  • Odpowiedz

mg

  2010-01-25, 17:08:48
Top użytkownik
#14
Zobacz jak Cię wybadałem Big Grin Big Grin Big Grin
  • Odpowiedz

awax

  2010-01-25, 18:02:52
Top użytkownik
#15
barbie napisał(a):seniorbiovital-nie pal ogniska pod Doblo,bo w tym aucie jest osłona silnika z łatwopalnego tworzywa .
Czyli ma podpalić osłonę???
  • Odpowiedz

freon

  2010-01-25, 18:04:28
Nowy użytkownik
#16
butelka nitro i pali nawet mercedes ;p
  • Odpowiedz

pawelek

  2010-01-26, 07:39:45
Użytkownik
#17
no wczoraj i pewnie i dzisiaj nie zapale. U mnie -25*C. Do jakies -18*C mój stary fordzik palił z małymi problemami ale palił.
  • Odpowiedz

barbie

  2010-01-26, 16:36:59
Top użytkownik
#18
moje Doblo pali bez problemu niezależnie od temperatury.ma przejechane 220000 kilometrów .w tym aucie są problemy z alternatorem-był wymieniany 4 razy.sprawdź ładowanie i świece żarowe.
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-27, 14:01:45
Top użytkownik
#19
patusX co dodałeś do oleju ?
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-28, 16:57:32
Top użytkownik
#20
No jesteś dobry.Dodatek -podaj nazwę chociaż na priv
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-29, 11:42:32
Top użytkownik
#21
Dzięki patusX
  • Odpowiedz

Tadeusz4321

  2010-01-29, 18:16:20
Top użytkownik
#22
Nie .Mam Xsarkę 1,9 diesla i 0 problemów.Inni mają problemy więc warto coś podpowiedziec
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa