Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

pytanie poczatkującego

15 Odpowiedzi, 13571 Wyświetleń

etpmario

2009-03-20, 17:57:59
Nowy użytkownik
pozdrawiam szanowne grono.

mam pytanie dotyczące TK SL 200e chodzi o to że z lewej górnej części obok zbiornika freonu jest okrągły zawór magnetyczny ale jest też drugi kwadratowy. czy moze mi ktoś wyjaśnic jaką pełni funkcje.jaka jest jego fachowa nazwa.
zauważyłem ze mają panowie dystans do nowych więc cos o mnie
jestem mechanikiem w firmie transportowej która zakupiła chłodnie.i ciekawośc wzieła góre.
poszukuje też pierwszego tomu Technika Chłodnicza Hans-Jurgen ULLRICH drugi juz mam.
pozdrawiam
  • Odpowiedz

p.obelix

2009-03-20, 20:51:50
Zaawansowany użytkownik
:d
Pomału i od początku zacznij.
1 Podaj pełną nazwę urządzenia, a potem dopiero model datę produkcji .
2 Skąd to wychodzi i dokąd to biegnie oraz kierunek tego elektrozaworu
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy a nic nie działa,
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-03-20, 20:52:47 przez p.obelix.)
  • Odpowiedz

etpmario

2009-03-21, 06:45:03
Nowy użytkownik
tak dokładniej to naczepa chłodnia z agregatem Thermo King SL 200e z 2004 r
  • Odpowiedz

klimas

2009-03-22, 07:36:10
Nowy użytkownik
z tego co opisujesz chyba jeden to elektrozawór a drugi to czujnik i pewnie obydwa są na cienkiej rurce
  • Odpowiedz

etpmario

2009-03-22, 07:53:26
Nowy użytkownik
tak oba są na cienkiej rurce.
  • Odpowiedz

monterod2002

2009-03-22, 11:27:28
Zaawansowany użytkownik