Mam pytanie odnosnie Supry - jak czesto spotykacie sie z padnieta pompa wtryskowa ?
Mam jedna 850, ktora ma bardzo duzy problem z rozruchem. Czasami zalapie, ale dopiero po trzecim alarmie i gasnie, a nieraz w ogole cisza - moze lekko bialy dymek pokazuje z wydechu. Pompka podajaca elektryczna wymieniona, filtr paliwa takze. Paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Cewki elektromagnetyczne zasterowuja podczas rozruchu. Byla proba z odpaleniem na pompce elektrycznej przy zaslepionym powrocie - raczej bez zmian.
Byla proba bezposrednio podania paliwa na sama pompe wtrsykowa - opadowo z banki, ale paliwo z kroccow pompy wtryskowej nie idzie na przewody wysokiego cisnienia - przewody odkrecone. Swiece zarowe sprawdzone - OK. Agregat ma 2000 MTh - 2006 r.
Walek krzywkowy pompy wtrsykowej - chyba sie kreci, mechanizm sterujacy pompa wtryskowa - chyba dziala - te dwie rzeczy jeszcze do zweryfikowania. Zadnych zaworkow utrzymujacych cisnienie, zwrotnych, przelewowych ten uklad nie posiada. Generalnie silnik ciezko pali od nowosci - mozna oczywiscie pobawic sie z podkladkami regulacyjnymi pod pompe. Roznica wysokosci pomiedzy pompa wtrsykowa, a pompka zasilajaca to okolo 3 metry.
Jakies pomysly co oprocz tego nalezy jeszcze sprawdzic ? Moze mial ktos podobne problemy z uruchomieniem ?
Mam jedna 850, ktora ma bardzo duzy problem z rozruchem. Czasami zalapie, ale dopiero po trzecim alarmie i gasnie, a nieraz w ogole cisza - moze lekko bialy dymek pokazuje z wydechu. Pompka podajaca elektryczna wymieniona, filtr paliwa takze. Paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Cewki elektromagnetyczne zasterowuja podczas rozruchu. Byla proba z odpaleniem na pompce elektrycznej przy zaslepionym powrocie - raczej bez zmian.
Byla proba bezposrednio podania paliwa na sama pompe wtrsykowa - opadowo z banki, ale paliwo z kroccow pompy wtryskowej nie idzie na przewody wysokiego cisnienia - przewody odkrecone. Swiece zarowe sprawdzone - OK. Agregat ma 2000 MTh - 2006 r.
Walek krzywkowy pompy wtrsykowej - chyba sie kreci, mechanizm sterujacy pompa wtryskowa - chyba dziala - te dwie rzeczy jeszcze do zweryfikowania. Zadnych zaworkow utrzymujacych cisnienie, zwrotnych, przelewowych ten uklad nie posiada. Generalnie silnik ciezko pali od nowosci - mozna oczywiscie pobawic sie z podkladkami regulacyjnymi pod pompe. Roznica wysokosci pomiedzy pompa wtrsykowa, a pompka zasilajaca to okolo 3 metry.
Jakies pomysly co oprocz tego nalezy jeszcze sprawdzic ? Moze mial ktos podobne problemy z uruchomieniem ?