Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

supra 544 mały problem

5 Odpowiedzi, 5591 Wyświetleń

tomo19

  2011-12-11, 13:12:52
Nowy użytkownik
#1
Witam. mam agegat supra 544 zamontowany na mercedesie atego, i od pewnego czasu mam z nim mały problem. teraz to juz wgl nie gada... Na poczatku były problemu z paliwem, pompka pompowała, potem przestawała, potem znowu, w miedzy czasie sie pojawiał blad HI PRESS. wyczysciłem filtry paliwowe itd te na dole przy zbiorniku, i potem tak jak by sie polepszyło. Odpalał, nikiedy cghodził 2h i nic a nikiedy po 2 min wyskakiwało HI PRESS i sie wylaczał. teraz to juz wgl kaplica, wlaczam go, pompka nie pompuje paliwa, wyskakuje HI PRESS i kreci ale nie moze odpalicSadbo paliwa nie dostaje pewnie) mieliscie moze jakis podobny przypadek albo cos w ten desen?

prosze o jakas pomoc i z góry dziekujeSmile
  • Odpowiedz

Robert81r

  2011-12-11, 16:08:29
Zaawansowany użytkownik
#2
z opisu wynika ze agregat jest mocno zapuszczony i nalezy kompleksowo przejrzec go w serwsie. Z silnikiem diesla mozna jeszcze cos pokombinowac, ale z ukladem chlodniczym tj czynnikiem juz raczej sam nic nie zrobisz.
  • Odpowiedz

tomo19

  2011-12-11, 17:50:37
Nowy użytkownik
#3
no nie powiedział bym ze jest zapuszczony poniewaz uzytkowany był na co dzien od roku, przezemnie i nigdy nie było zadnych problemów. problemy mozna powiedziec (tak przypuszczam) zaczeły sie od momentu gdy zacząłem jezdzic na bio. wtedy zaczeło sie robic zimno i zaczał wariowac...
  • Odpowiedz

wenon

  2011-12-11, 20:46:32
Moderator
#4
najprawdopodobniej padła już całkowicie pompka paliwa, zacznij od dokładnego jej sprawdzenia, wymiany.
na twoim miejscu zrezygnował bym z bio w okresie jesienno-zimowym przynajmniej w agregacie.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
  • Odpowiedz

mariofreezer

  2011-12-12, 09:27:17
Użytkownik
#5
Na początek sprawdz czy do pompki dochodzi zasilanie 12V jeśli tak zdejmij przewód paliwowy zasilający agregat i zobacz czy pompuje paliwo na końcu sprawdz cewki przy agregacie od pompy jedna otwiera listwę i podaje paliwo a druga to obroty silnika prawdopodobnie coś się dzieje z tą od listwy paliwa zasada działania jest taka masz na wyczce 3 przewody 1 to masa i 2 plusy przy starcie na jeden z plusów podane jest napięcie na kilka sekund zaciąga trzpień cewki potem napięcie zostaje przesterowane na 2 przewód plusowy czyli uzwojenie pracy podtrzymuje trzpień sprawdz czy przy starcie zaciąga cewkę
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa